i think Ive made my point

jag sover igenom(?!??!) mitt alarm.
VARJE JÄVLA DAG.
söndags, igår och idag.
säger man förresten så?
det heter ju sleep through my alarm på engelska iallafall.
 
det här resulterade ju såklart med att jag försov mig.
vaknade tio och tjugo minuter senare var jag i skolan.
tjugo minuters wake up = no wake up at all.
fyfan vad mina poolers på UFgrejsen fick garva.
och blueyee.
var så arg och sur och grinig och alla andra så skadeglada.
ingen bra start för mig med andra ord.
 
nu ska jag istället plugga till naturprovet om atomer och sånt,
som jag praktiskt taget redan kan allt om tack vare NO-klass i tre år.
till alla mina kåmpizar som mobbade mig år 7-9 för detta och nu går i min klass; 
 


Kommentarer
Postat av: en blogg om 5 systrar

elin svarar: Åh vad härligt!! Roligt att höra!:)

2012-09-19 @ 20:48:26
URL: http://systrarnabackstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0