en trip till the uk skulle vara på sin plats

meeeen istället för att leva livet i england har jag haft en bra helg med mina kåmpizar.
 
varför jag inte kan vara bloggare på heltid, jag glömmer alltid att ta kort på maten innan jag börjar äta den.
(enda anledningen, absolut)
 
här glömde jag tillochmed ta kort på den. 
för att göra er en minnesbild iallafall, det såg ut som en macka. en god macka. från subway.
 
dessa två tog körkort på samma dag, grattis på eeeer!!! 
 
HÄR TITTA!!! 
jag och blueyee gjorde pangkakor till frukost. 
fanmail skickas till [email protected]
 
i fredags blev det utgång. yes i said it. peace yo 
 



klara bjöd på ett åk mitt i natten. gissa posen?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0