det spårar

 ah så det är ett nytt boyband in town. 
ne men i x factor, union J heter dom och är väääääldigt mycket jämförda med one direction.
nästan helt okej för mig, jag tycker om UJ. dom är söta.
 
meeeeeeeeen det jag skulle komma till var, när jag såg UJ nu på x factor ikväll 
skulle jag kolla om dom fortfarande gjorde VD's (verkar inte som det.........)
och hitta den häääär. ÅÅÅÅÅH.
 
kolla bara så söööööööööta och så små och nialls irish accent is so massive AH I LOVE THEM.
liksom kolla pluttiga?! hahaha det är typ såhär jag ser boysen fortfarande, så jävla gulliga.
och jag tycker så mycket om när liam hade platt hår och harry fortfarande hade fett curly.
jag vill bara stoppa dom i min gaberob så jag kan ta fram dom lite när jag vill. 
fazen vad nostalgisk jag blev helt plötsligt, skulle bara slänga in en kommentar om att KOLLA PÅ DEN HÄR.
den är fetsöt. älskar niall och lou i just denna. puss
 

Kommentarer
Postat av: Pia - Smilinggirls!

sv: Gina tricot! :)

2012-10-08 @ 17:06:18
URL: http://smilinggirls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0