tjejen med seriösa problem

AH MEN NÄ jag fortsätter väl på det här depptemat som verkar vara inne nu ju.
jag tänker stapla allting, så ni kan tycka synd om mig lite mer okidoki.
- jag har en miljon saker att göra i skolan, vilket resulterar i att jag inte gör nått alls.
- vädret är hemskt och jag hatar det så mycket, fick gå hem idag.
- mina läppar gör så jävla ont och jag har ingen aning om varför. kliar så in i helvete.
- konstant ont i magen som pågått i snart en vecka, vet inte varför alls.
- jag har blivit så "det-var-bättre-förr"-humörig
- det finns ingenting ingenting ingenting jag kan ha på mig på lördag, nästan så jag vill stanna hemma
- jag kan inte heller sova om nätterna!?! 
 
piss out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0