THIS IS WHY I LOVE TODAY

today I am untouchable, lovar er. 
 
- boys are in sweden now! åååh känns så bra att ha dom här
- boys på x factor ikväll, jag ska kolla!
- project of sound ikväll, jag är supertagg
- det är sol och 10+ utomhus
- jag har en smäck outfit tills ikväll, fan vad jag ska glänsa.
- i min lägenhet spelas bara svenska godingar till musik idag. möms
JAG SKA PÅ ONE DIRECTION I STHLM DEN 8 MAJ!!!!!!! 
biljettsläpp idag och jag fick så fina platser, åh vad jag längtar!!!!!!!!
- jag åt plättar till lunch idag, fick mig att tänka på när jag var liten
och pappa gjorde pangkakor, då gjorde mamma plättar till mig för jag tyckte så mycket om det. 
kom fram till att min mamma är så fin och bäst och jag saknar henne och hur glad jag är för hon är min mamma och ingen annans ♥
(lillebror får väl hitta en annan mamma då, synd bebbe men du läser ändå inte min blogg så)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0