tänk vad harry p kan göra ändå

senaste tiden har vi inte hört av varandra så mycket här, va.
eftersom ni undrar så mycket vad jag gör kan jag väl informera er då.
i fredags vettni, gick jag i skolan och allt det där. var med lite kåmpizar på kvällen, the usual.
lördags jobbade jag asset av mig, det var svintråkigt för jag var då själv hela tiden.
fick reda på att mina såkallade vänner tränade i lokalen breve mig, men kom då inte och hälsade på mig (?!??!!)
det spydde dom så fint ut sig senare jag träffade dom. fyfazen.
sen igår jobbade jag igen, vettni. efter det åkte jag hem för kvalletid med min pappa sådär på fars dag.
vi kollade på fotboll, riktigt bra match det där! sen kollade vi på en till, pappas lag släppte in ett mål och han vart arg.
där var det slut på kvalletiden, fick senare reda på att matchen blev lika. (om ni ville veta) (chelsea-liverpool) 
(jag hejade på chelsea, för en gångs skull) (inte för jag någonsin hejar på liverpool men. usch).
 
alltså jag funderade på vad jag ville få ut av det här? detta är inte likt mig. 
kom fram till min slutsats, IDAG HAR JAG LÅNAT HP2, FINALLY!
happy moments;
 

sen spårade det. som alltid.......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0