mitt liv är ganska awesome, varsegoda att be avundsjuka

här var det tomt, vetni. 
man kan väl lugnt säga att jag har fullt upp med livet att jag dör lite,
men det är väl kul det med! 
dock har det resulterat i att min lägenhet endast agerat mat- och sovplats.
det är lite kaoz här, och mamma är nu påväg hem från thailandet.
(men mami du får faktiskt finna dig i att jag aldrig kommer bli den där dottern som viker in sina kläder i färgordning)
hoppas hon blir glad att se mig iallafall. det tror jag, jag är ju så charmig.
jag tänkte härmed skriva, och så avslutar vi helgen med några bilder.
sen kom jag på att det är måndag idag.
så nu börjar jag den här veckan med lite bilder från den gångna helgen!
pöss

min urgulliga babykusin fyllde två år i söndags, så vi drog oss mot stockholm för att fira skrutten!


i lördags var det öppet hus i skolan, AKA säljtillfälle för goodiebag.


kvällen innan hängde jag med mina kåmps ut på krogen. kanske inte smartaste jag gjort, men jag hade så kul så det var värt det ändå!


sen i torsdags var jag med blueyee och lillebror inne i tallås, min gamla korridor (<3). 
egentligen kollade vi på musikal. den var bra bra den faktiskt.

i lördags kväll var jag med mina fyra favoriter. hur är det möjligt att vi inte kunnat ses alla fem sen god-knows-when?! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Klart jag är! Du är den bästa dottern en mamma kan ha!!!

2012-11-21 @ 06:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0