jag startar min helg med tacos iallafall!

min helg är full med saker, tråkiga och ruuuliga.
om en halvtimme ska jag med mina finisar till lydde för fredagsmyz, 
tidigt imorgon åker vi till norrköping tror jag allt.
sen är det 18-årsfäääääzzt hos johannis.
följt av söndagen då jag ska dansa på stan en stund. 
avslutar helgen på värsta tänkbara sätt dock, plugga.........

"det är inte fest förrens zetterbergarna är på plats"
- lina AKA min kusin AKA andra zetterbergarN i klassen inför johannas födelsedagskalas.
 
"jag ska fan inte spåra så mycket, jag vill kunna hinna till harrys nångång också"
- okänd på harrys
 
skänker en krya på dig-tanke till min bilkåmpiz också ♥

Kommentarer
Postat av: blueyee

OMG!!! du kunde inte valt en fulare bild?!?!?!?! OMG OMG OMG

2012-12-02 @ 11:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0