att göra sjön osäker (island ni suger i fotboll, blir utspelade av sverige....)

idag har SP2EKA varit ute och paddlat.
roligaste jag gjort på länge måste jag säga!
när min klass är i farten blir det mycket gjort, vettni.

självklart, som alltid, paddlade jag med bluyee.
inget vi gör om på ett tag tror jag.
(inte för vi ska paddla någonmerång men)
jag och blueyee gör oss inte bra i en kanot.
med 10 minuters paddling (30 för oss dååå) kvar,
fastnade vi i en sten, kom inte loss och alla var redan framme.
ingen hjälp fanns och där sitter vi som två idioter och garvar ihjäl oss.
åååh, jag dör när jag tänker på det.

hemvägen gick bättre fan.
gjorde sällskap med johanna&linnea-kanoten och tillsammans kom vi tillslut tillbaka till djulö. sist av alla.
jag tror aldrig jag varit så trött eller haft så ont, men så väärt det va.

när jag kom hem somnade jag på mitt ben, så trött var jag.
trög som jag är går jag upp iallafall, och nästa jag vet ligger jag på golvet med ett dunkande huvud.
HAHA.
jag tog det som ett tecken att jag borde ligga i soffan hela kvällen.

blev fan lite bilder också, två från min mobil och två från Julias facebook!

haha, amanda snyggaste!!

snyggaste ni sett va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0