rooosss CAAAAN


1.
Din högsta dröm?
jag vill ha ett sånt liv som barnbarn älskar att få höra om

2. Tycker du om Kent?
ohjaaa. det är så svårt att beskriva. jag försöker men jag kan inte beskriva i ord. jag älskar dom.

3. Är du kär?
i Niall, yes.

4. Hur skulle du beskriva din klädstil?
random och ganska tråkig

5. Din favoritsiffra?
3 och 5!

6. Din favoritårstid? (motivera varför)
sommaren, när det är sol och varmt mår jag som bäst


7.Finaste minne du har?
jag vet inte, kanske när jag var på takida. det är ett av dom bästa iallafall.

8. Vad har du för mobil?
en iphonnneee

9. Ditt favoritämne i skolan?
typ..... engelska. jag tycker inte om skolan

10. Vilken är din favoritfärg?
gul, rosa, grön, turkos. you name it

11. Vad gillar du mest med dig själv?
typ. jag är så bekväm i att va jag så jag kan bjuda på mig själv, ibland kanske inte alltförbra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0