ruta 1

idag har varit världens sämsta dag.
jag har varken sovit eller vaknat bra
och när jag väl var vaken var det inte bättre det heller.
i skolan för jag reda på att jag ska göra ett fucking fadderföretag
det sträcker sig över två ämnen, tror ni jag har båda eller?
fan heller att jag har. så jag ska praktiskt taget göra ett halvt arbete utan att få betyg på det.
F U N

annars så var det riktigt äcklig mat i skolan.
företagsekonomin spenderade vi en och en halv timme på vår hemuppgift
för att sedan ha min lärare radera hela skiten.
bara för oss att göra om.
ÅÅÅÅH.

slutade senare tack vare intruduktionen av det ovärda projektet
och sedan skjutsade jag hem blueyee.
det var det roligaste på hela dagen.
som tack fick jag glass av henne.
tack kompis!


Kommentarer
Postat av: emma

p.s det sträcker sig över tre ämnen tihi

2012-05-14 @ 18:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0