(jag tycker om paranteser)

eftersom att ni, emma, tycker så mycket om mina inlägg då jag skämmer ut mig själv lite genom att avslöja irrelevanta saker om mig själv så att ni, emma, säger hur rolig jag är och ni, emma (okej, och lydia), tycker om mig lite mer just vid dessa tillfällen.
därför tänkte jag nu göra ett sånt inlägg.
bara för att jag är lite glad idag.
.
- jag har konstiga disskusioner med mig själv, högt för alla att höra.
- skulle inte förvåna mig om jag är lite skizo, jag har en hög med olika personligheter. tjabba.
- kommer aldrig ihåg om det är cykel eller cyckel. nu vet jag dock, bara för blueyee sa det till mig.
- det är cykel.
- jag tycker ketchup passar till typ allting. verkligen allting. det är inte fel med pangkaka och ketchup.
- det är typ jag och.... jag som aldrig kan hålla käften i vår matsal. får ofta höra att jag hörs över hela vår (24 meters stora) matsal. NICE.
- detta väljer jag att se som en ljuspunkt, varför återstår att se.
- dock tycker jag inte sådär sjukt mycket om att synas.
- jag har en fetich för blonda killar. fastnar alltid alltid alltid alltid för dom blonda istället för brunetterna.
- I HATE orden de och dem. jag menar, varför??!?!??!??!?!?
- jag har en förjälva dålig fantasi.

Kommentarer
Postat av: emma

JAG HATAR OCKSÅ DEM SKRIV DOM WTF. PUSS FINIS

2012-03-28 @ 21:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0