svennebanan.

jag är så jävla svensk.
tappar bort allt viktigt,
så som körtider, nycklar, mobiler, pass.
you name it.
jag hatar folk som är övertrevliga och översociala.
detta går bra korta stunder.
flera gånger inom loppet av en kort tid dock,
ja då börjar jag istället fundera på om denne person stalkar mig.
och ja, jag vet. "ofta hon tycker så mycket om sig själv så hon tror folk stalkar henne."
well noooo, men jag har creepy tankar ibland, okej??
jag hälsar heller inte på mina vänner när jag ser dom.
(dom älskar mig för detta, dom har också gjort det klart för mig MÅÅÅNGA gånger att jag måste börja.)
tjena bacon att det kommer hända.
sen är jag ju blond också, har blågrå ögon och fryser aldrig.
.
kanske borde döpa om mig till Maria Johansson. bli ännu mer svenne.
(ah, googlade på sveriges valigaste namn.)
synd att jag missade hela sveriges sovtid.
får gå och lägga mig nu istället. godnatt!
.
jag.... i sverige. utanför ICA. hahahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0