kent och hammarby, det regnar ute.

idag har jag inte lyssnat på mycket annat än denna låt.
fanfanfan så bra den är!!!!
innan jag hörde låten läste jag mycket om en arenavältare och att den är i klass med 747.
och jag måste fan hålla med. så sjukt bra!
tycker tillochmed att den liknar 747 i melodin och så.
mhmmh ah, kan nästan se denna som en ny avslutningslåt.
fast, jag vill ha alla tre. faktiskt.
tänk er 747, mannen i den vita hatten och sen 999.
fett ju.
.
.
sen kan jag nu meddela att jag åker till stockholm nästa måndag.
FÖR JAG HAR BILJETT TILL HAMMARBY-MATCHEN!
sitter ner på södra men det duger helt klart, men tanke på att fram till idag inte ens kunde gå.
åhåhå. så bra, så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0