hey lads,

ni vet när man är så trött så man knappt orkar lyfta fingrarna?
ah, lite så känner jag nu.
gick upp fett med tidigt idag, skola hela dagen. (okej, jag gick till tolv) och sedan en nice promenad  och bänkhäng med emma. när jag väl kom hem igen var det bara att äta lite snabbt för att åka iväg till dansen. körde järnet och med lite sömnbrist och hunger är det jobbigt, lovar.
så yes, nu sitter jag i min säng och kollar på big bang theory. har egentligen ingen alls lust att blogga.
fyfan vilket tråkigt inlägg. tänker byta profilbild på facebook istället.
nu vet ni.
.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv; åh fniss tack!

2012-03-01 @ 20:08:12
URL: http://kentspoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0