friday night in.

när jag äntligen kan ligga inne hela kvällen utan att mina kompisar tjatar på mig att hänga med nånstans (hej em och lydia, ha så kul i sthlm!) tänkte jag sträcka någon serie eller glo på tv tills jag somnar, tror ni jag har någon serie att kolla på då? något bra på tv eller?
självklart inte. mina vännerboxar är utlånade och greys anatomy klarttittat, några andra har jag inte här hos min pappa. det enda som visas på tv är crappy tvprogram som ingen riktigt tycker om men som alla kollar på bara för att.
så jag är ganska körd här, det får bli en kväll med min dator och musik.
och när jag tänker på det, fan vilken bra kväll detta kommer bli.
.
från en annan fager kväll jag dateade tven. vi i sverige är tydligen kända för detta.
jag visste inte ens att det kom från sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0