det viktigaste i mitt liv.

okej, så jag har en ny obsession.
det kallas  PIG RUSH.
det är en jälva gris om springer på ett löpband och hoppar.
det roligaste är när man får en ny värd.
(vilket egentligen bara innebär att grisen byter färg och bakgrunden ser annorlunda ut)
i detta fallet heter grisen grummer p12.
(vilket inte har något alls med detta att göra)
(det är bara så jälva kul)
(vet inte hur många gånger jag garvat åt det)
iallafall.
när jag förklarar saker tänker jag inte ofta på ordval.
(vilket ni nu lär veta eftersom ni av någon anledning läser min le blog.)
när jag skulle förklara då hur mycket jag tycker om detta spel,
ja, då infann sig detta senariot.
(och efter det lite hybris. försäkerhets skull tog jag bort lite av det.)
(vart även så exalterad att jag glömde ett D. sorry för det.)
.
.
(förlåt också för dessa trettoelvahundra paranteserna.)
(och ja, jag har samma profilbild på typ alla mina accs. så många bra bilder har jag på mig själv.)
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0