DET ÄR VÅR

det var menat att jag skulle blogga igår, men så blev det inte.
så ja, jag bloggar idag istället.
kan ju passa på att förvarna alla er som hatar kenza-liknande inlägg som ser ut likadana hela tiden;
"tjabba jag har gjort det här och det här och jag är bäst i världen och jag älskar mitt liv och det är så intressant"
(tycker faktiskt om kenza lite grann, no hard feelings.)
.
som ni kanske fattat har jag nu körkort. (klart ni har fattat det, skrev det ju igår. duh)
så jag tog bilen till skolan och hämtade upp blueyee på vägen.
vi hade beep-test och bad på idrotten vilket måste vara det tråkigaste x2.
gjorde det iallafall och det är klart!
skjutsade upp hela folkskaran till skolan hade mina lektioner och allt det där, ni vet.
.
här kommer faktiskt det roliga, efter vi slutat tog jag med mina favoritgirls och åkte till.... vingåker.
okej, det kunde vart ett liiite mer spännande ställe men vi hade inte all tid i världen, faktiskt.
mycket mysigt var det iallafall och kändes så bra att köra bil utan mina föräldrar.
jag var tillochmed så glad att jag lånade ut min mobil, och tillbaka fick jag bilder. enjoy!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0