back from le london.

jag är hemma, mina vänner.
hoppas ni har saknat mig.
jag är förvånansvärt pigg för att klockan ska vara halv två.
dock är jag ju en timme tillbaka i mitt lilla jetlag (fett coolt.)
så jag skyller på det.
.
så vad har vi gjort då?
lets punkta it
- shoppat
- turistat
- åkt tube och buss
- och taxi!
- haft piknick i hyde park
- gått vilse
- blivit mästare på att hitta i undergrounden.
- fuckat upp min engelska
- hängt med två norrmän
- lärt mig sjukt mycket norska, grym påt.
- åkt till milkshake city
- gått förbi the house of one direction (!!!!!!!)
- skämt ut mig
- glömt ett visst antal saker på ett visst antal ställen. det andra värre än det ena.
- campat på flygplatser
- gått tills fötterna spyr
- skrattat som aldrig förr. shit my god vad vi har skrattat
-filmat och dokumenterat allt som hänt.
-godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0