VÄRLDSHISTORIENS ROLIGASTE INLÄGG

kvällens händelse är helt klart min promenad med lyra.
varfördårå? 
jo, hela världen verkar ha gjort en stor överenskommelse
för att rådissa mig denna afton.
vill ni höra då?
visst, tack vare att min dog är långsammare än en död mus
blev det här en långpromenad. tidsmässigt.
jag fick syn på en annan hund, 
och då jävlar vart det fart på både mig och lyra.
den gången gick det bra,
men hundra meter senare möter jag tre till.
det gick mindre bra.
med lyra i högsta hugg nästintill sprang jag därifrån.
 
kul va?
vänner, ni är inte omtyckta idag.
 
matrin tog körkort idag,
turen genom stan förvandlades snabbt till en lektion om vart jag bott i mitt liv.
det uppskattas aldrig av mina vänner, dom ba gnälleh på ma. 
här bor jag iallafall just nu.
ÅH SÅ KUL.
 
hund i fart, tack vare sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0