trying not to need you, is tearing me apart

jag kände att en uppdatering var på sin plats.
så whats up? undrar ni då.
jag ska berätta vad som är upp,
idag har jag jobbat som fasen.
på brännan.
med andra ord har jag inte gjort ett piss på jobbet idag,
skönt med 31 grader ibland.
 
blueyeyeyee har åkt iväg för en tripp till tunisien,
du valde rätt vecka att åka eller, bestis?
(förväntar mig iget svar på det där, thanks.....)

annars har jag nyss ätit youghurt och diverse saker,
gott. 
PÅ FREDAG SLUTAR JAG JOBBA
gött!



en knapp timmes solning, bitches!

Kommentarer
Postat av: blueyeyeyeye

jo fan!! jag valde bästa veckan att åka!!! bara 31 grader i tunisien just nu ;)

2012-08-05 @ 13:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0