Kottbulaaaaar

saker jag ska och behöver göra;
- matte
- fadderföretagssakimoj
- lite spanska
- dammsuga hallen
- duscha, tvätta håret. det blir kris om jag går till skolan i detta skick imorgon.
.
vad jag egentligen gör;
- allt utom ovanstående.
- kollar på DETTA (HAHAHAHAHA, är det möjligt att dö flera gånger om?????) (vem visste att man kan garva så mycket åt rooumpaaa. hehehehe.)
(okej jag vet inte hur man bäddar in, men andra klippet för er som vill veta. megadöd här.)
(seriöst inlägg. mmm kay. bye.)

Kommentarer
Postat av: Isola

sv; Jo det är du och du verkar som en så himla glad, rolig och härlig person! :D

2012-01-17 @ 19:57:43
URL: http://kentspoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0