godnatt.

min kudde luktar pommes frites.
tanke ett; what the fuck!?!!?!!? hur varför huuur? inte direkt så jag ätit i min säng. åtminstånde inte pommes.
tanke två; nu när nån säger nått i stil med "ni vet känslan när ens kudde luktar pommes och man blir skithungrig av det" kan jag säga nått i stil med "aah jag håller med helt!!!" utan att vara sarkastisk eller inte fatta alls.
skitbra.
nu om ni ursäktar ska jag gråta en skvätt för jag är så hungrig och inte sover breve ett kylskåp samtidigt som jag ska sova.
skola imorgon människor. sånt är tydligen viktigt.

jag, en tumme upp och min pom
meskudde i en suddig bild.
på min tröja står det "lik mamma men söt ändå". (jag är inte säker med vart jag vill komma länge.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0