all day.

jag vet inte varför. men jag är så sjukt taggad på en ny vecka.
eller. jag är sjukt taggad för körlektioner, motorväg, slutet på fadderprojektet och en vecka mindre kvar till lov.
dessutom har jag ett så jävla lent face så det är sjukt. man kan tro att jag är en bebis.
(vet att ni kommer vika er av garv nu, men jag sitter faktiskt i min megasparkdräkt också.)
toppen av allt lyssnar jag på låtar av en liten fjortis med tjejröst, så söt. jag är arton år och kommer aldrig växa upp.
ni behöver inte va avundsjuka, även då jag vet att ni är det.
nä, men detta kommer nog bli en bra vecka!
.
jag lagade mat igår. och sen glömde jag lägga upp bilderna jag så snyggt tog.
så here you go.

Kommentarer
Postat av: isola

sv; haha åh då får vi se till och träffas :D

2012-01-24 @ 19:23:02
URL: http://kentspoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0