tjabba mannen... och erik.

efter ett antal hot angående min blogg från min babe em så bloggar jag faktiskt.
och i brist på saker att blogga om så listar jag saker jag troligen slagit rekord i idag.
.
- från sovande till ordninggjord till redo för avfärd från bilskolan gick jävligt snabbt för mig. (20 min!!!!!!)
- hur avslappnad en sofie kan vara av att åka bil med nån som inte har körkort.
- antal motorstopp två ändåganskabrabilföraresominteharkörkort-ungdomar kan få tillsammans inom loppet avnågra timmar.
- skrattattacker man kan få under en dag.
- cm brunkräm som får plats i en tjejs ansikte. (okej, detta var inte jag men värt att ta upp ändå. såg så kul ut.)
- dryga kommentarer jag kan dra på en dag.
.
okej, det får fan räcka för jag har inte tid med detta. jag har en önskad resa att planera.
im out, bitches.

Kommentarer
Postat av: han erik

tjabba sofiiie! tänk om alla andra bloggare kunde förstå vad viktig en bra rubrik ä...

2012-02-03 @ 20:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0