FETtisdagen.

jag läser överallt att folk tjuvstartar med att äta semlor.
då har jag en tanke kring detta.
VADDÅ TJUVSTARTA???
man kan väl förfan inte tjuvstarta på något som bara finns att äta en gång om året. (!!!!)
när detta är fallet, så som semlor, ska man äta det så mycket man kan, så många det går och extra många på just den utsatta dagen.
man måste passa på när det går, om jag fick bestämma hade det varit en semlavecka.
okej, om jag nu ska bestämma kan det lika gärna vara semladagen året runt.
.
och sen dom säger att man hinner tröttna på dessa underbara bulliknande sakerna bestående av bröd och grädde (eh, vem kom på detta. egentligen? retards.),
till er ställer jag frågan; går ni typ i ide på jul, påsk- och midsommarhelgerna eller?
DÄR har man något att tröttna på. det är knappt gott ens en gång.
semlor däremot.... mmmm.
(och kanelbullar, våfflor, pangkakor.)
.
om ni nu ursäktar ska jag nog ta mig nått att äta.
allt snack om mat och liknande gör mig hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0