fett med casual.

så i brist på saker att göra (tss, jag har skitmycket att göra. egentligen.) tänkte jag skämma ut mig lite till.
idag listar vi hur-många-personligheter-sofie-kan-låtsas-vara-under-trettio-muniter!
.
ni får inte heller klaga på att bilderna är snea och lever ett eget liv.
.
vi börjar lite lugnt med det alla tjejer gör när dom kollar sig i spegeln. leker supermodell och skitsnygg.
AKA "nää jag bara tog den här lite snabbt nu innan jag går ut på stan. vaddå posear? jag har alltid min arm såhär"
.
.
sen har vi tha snuggot som inte duschat på tremiljoner år. mmhm, nästan så jag blir avundsjuk på mig själv.
.
.
vi har också en väldigt lik bild nummer ett. lite mindre modell och lite mer wannabe jag-vill-också-vara-snygg-och-visa-mitt-långa-hår-och-stora-tuttar. (här krävs det just stora tuttar. dock kan jag tyvärr inte förse er med allt. va inte så krävande, tack.)
.
.
till sist (ja, jag måste duscha nu. deal with it.) har vi le sofie. random tjej som tycker det är skitkul att ta kort på sig själv med äcklig olja i håret i hopp om att det växer snabbare.
.

Kommentarer
Postat av: Erik

Jag ser fyra möjliga visningsbilder helt enkelt.

2012-02-24 @ 00:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0