dr. who?

så som ni kanske har märkt (nej, klart ni inte har. bloggar ju aldrig.) så har jag klagat mycket över min ständiga huvudvärk.
idag blev jag så trött på hela att jag tog saken i egna händer.
jag googlade.
det finns hundratusen sidor om detta, så jag antar att hela sverige har samma problem.
.
detta är en del av allt jag kan lida av, tydligen;
- överanstängd.
- graviditet.
- synfel/brytningsfel.
- konstant full eller berusad.
- konstant bakfull
- slagen i huvudet med bestående men.
- otur med hjärna.
- dålig luft.
- för lite egentid.
.
you get the point, svenskar är så konstiga ibland.
(och respektlösa, otacksamma, sjuka och allmänt störda. thanks.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0