HEJSAN på kvällskvisten

hej vänner och ovänner.
long time no see? 
säger man så förresten? jag tror det faktiskt. men vad vet jag. hade engelskanationella idag och det gick då inte så bra kanske. HAHA jag suger på grammatisk korrekt engelska och sånt skit. kan det inte ens på svenska, liksom hallå hur sa jag då kunna det på ett språk jag inte ens pratar dagligen? 
viiiissstvissst jag är sveriges största serienörd och alla dom serierna är ju på engelska. ah amerikanska då, engelska är ju brittiska eller hur? det är ju i princip två olika språk. jag menar, norrlänska och skånska är ju inte samma. medans vi är on the subject tog det typ tusen år för mig att fatta om det hette norrlänning eller norrman. det kan ju vara samma sak? det finns mycket saker att isskutera sådär vettni vänner. men sånt har vi inte tid med. jag måste sova snart. ska äntligen få ta igen all tid som skolan har stulit från mig genom att tvinga mig gå upp till skolan tidigt som helvete. IMORGON HAR JAG SOVMORGON TILL KVART I ELVA <3<3<3
mmmmm-h-m. sen har jag bara två lektioner och sen slutar jag och sen ska jag och mitt företag baka tror jag. fixa vår monter, äntligen! sen fyller min mamma år också så ska ju fira henne också, grattis i förskott! sen är det dansavslutning också ja, lite tråkigt för jag tycker ju om att dansa. obviosly. meeeen det börjar ju snart igen :) 
annars då? 
jorrå jag är sjuk........ tack vare blueyee........ okej kan va mitt eget fel men känns ju alltid bättre att skylla på någonannan right. men ja så nu har jag ont i bihålorna, näsan och halsen. plus att jag har lock för öronen. förut fattade ag aldrig vad folk menade med lock för öronen när man var förskyld, hade aldrig fått det förut men nu fattar jag! 
aja, det var en liten update om hur jag haft det, sorry om det vart lite kort kanske. :):):)
weeeell sleep well cykelställ!
 
AHJUST, hur bra är inte nya grwveholm då?!??!??!? typ bäst?? 
efter det orginella då. åh saknar familjen olsson. 
bästa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0