tankar om os

att vara kenyan som inte springer snabbt måste vara lika ovanligt som att vara svensk och inte tycka om köttbullar.
(händer typ sådär en på nio miljoner)
mahboob är det roligaste namnet jag hört i hela mitt liv.
snabba killarna springer en mil på samma tid som jag springer laggarhult och tillbaka.
verkligen ALLA som kastar discus eller slägga ser ut som fan, och är tjocka (?) (dom har säkert en vacker insida)
what the hell menar man med att stadion kokar?! inte direkt så det är hundra grader varmt eller att människorna bubblar därinne.
hur i helvete en häst kan göra fel med flit i en tävling förstår jag inte, den bryr sig väl inte om den tävlar i os eller inte wtf?
beachvolley är fricking askul.
1D ska sjunga på avslutningen woooooowowowoo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0