sweet life of SP3EKA

jag är nu officiellt en tredjeklassare. 
första dagen var precis som alla andra, faktiskt. 
förutom att vi nu är högst upp i byggnaden, 
vi har fått större skåp,
nytt schema. suger som fasen,
(vet att man säger det alla år men det här suger verkligen)
och att det går typ tre klasser kvar på skolan.
men största skillnaden från tvåan;
vi har brickor i matsalen.

okej, så jag överdriver. 
men det gör jag ju alltid. 

har gått hela dagen och kommenterat allt dåligt,
men fakiskt så tycker jag så mycket om min klass 
och det faktum att studenten infinner sig om 297 dagar 
så det gör faktiskt ingenting. bara lite.

förra året och nyss. jag har hört att jag alltid sett likadan ut. 
kan ligga nått i det.


jag har gått och blivit tatuerad också.
ska se om det kommer hem nån snart som kan ta en bättre bild,
ganska eh.... dåliga bilder med PB aheh.
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

vad står det på tatueringen?

2012-08-26 @ 12:33:23
URL: http://kentspoke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0