ni vet ketchup

vill ni veta en sak?
jag verkligen hatar, hatar, hatar, hatar, hatar när folk säger donken. 
det finns verkligen inget fulare ord. 
möbler, där har ni ett snyggare ord.
och på en skala ett till kräkfult är det så långt bort från ett man kan komma.
 
ja, jag hatar nog ordet donken ungefär lika mycket som att äta mackaroner utan ketchup.
eller när skolan väljer att servera konstroganoff och ris. och sen ställer dom inte fram den jävla ketchupen.
hur fan ska jag kunna njuta av den nästan ickeäckliga maten utan ketchup?!???
jag tycker nog om ketchup. notera att jag inte skrev "för mycket" efter den meningen.
man kan inte tycka om ketchup för mycket.
 
tacos på låda. tacolåda.

Kommentarer
Postat av: REBECCA

JAG HATAR OCKSÅ ORDET DONKEN. eller Mc. Alla fjortisar säger det liksom och vill skära av mig öronen när någon säger det.
OCH KETCHUP ÄR DET ÄCKLIGASTE SOM FINNS. har alltid hatat det, jag kan verkligen inte äta det.

2012-08-31 @ 22:49:31
URL: http://kentspoke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0