kaosigt inlägg

jag har så mycket att säga, tror jag.
vi kan ju börja med att mitt liv är kaos, os är slut.
YES YOU HEARD ME. 
... och resten av hela världen.
highlights of the closing ceremony var ju lätt 
ed sheeran, one direction oooooch
SPICE GIRLS.
ohfyfanmygod det var bra där alltså.
 
sen har någon jävel uppdaterat mitt schema.
eller snarare nerdaterat (åhåhåhå kul)
det  S U G E R
har megaångest inför skolan nu, vill inte ens gå ekonomi 
och nu ska jag spendera ÄNNU mer timmar i skolan än förra året.
åh, knappt så jag längtar till studenten. 
jag längtar tills den är slut.
 
jag har kommit underfund med hur gammal jag är, egentligen.
snart är jag ju för gammal för att leva livet,
och här sitter jag. fast i skolan.
ÅH
 
okej, något positivt.
olly murs i lördags var bara bäst. 
åh vad jag älskar den mannen, 
fin på alla sätt och vis. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0