man måste bjuda lite på sig själv också.

är det bara jag eller sitter alla och kollar på sig sjävla i webbcamen när man har tråkigt?
jag kom och tänka på det idag när jag hade tråkigt, no shit serlock menar du det?, att jag alltid gör det.
helt sjukt.
sen gick jag och åt mackor.
och faktiskt, mackor är förjävla tråkigt att äta.
så det slutade med att jag klickade upp photobooth.
igen.
är det verkligen bara jag som gör detta?
är det bara tjejer? gör killar också så?
är det bara i webcamen? eller kameror också?
har hört att speglar kan va ett alternativ?
det här krävs att undersökas.
för det blir väldigt, väldigt konstiga bilder som resultat.
låt mig demonstrera.
.
"undra om jag kan höja på ena ögonbrynet."
.
"kanske kan blogga om min babylugg, den är jättelång!"
.
"hej det här är min macka och min jag-går-fortfarande-i-åttan-pose"
.
"jag ska bara kolla facebook samtidigt som jag tar kort på mig själv"
jag kan inte riktigt göra två saker samtidigt, verkligen inte. men det är en annan story.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sötis! Du är en rolig prick du!

2012-04-14 @ 00:31:20
URL: http://kentspoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0