västerås.

fyfan vad skönt med seger igår!!!!! så härligt, och så kul det var!
det märktes inte att det var västerås som var på hemmaplan för jag hörde fan inte klacken en enda gång.
dock hördes hemmarbyklacken hela tiden och när 1-1 samt 1-2 målet kom trodde jag att jag skulle bli döv. och mosad. så jävla bra stämning så det finns inte!
.
var hemma igen vid elva, gick för att köpa med mcd hem. stod i kö tjugo minuter (!!!!) i katrineholm, vad hände?
blueyee sov hos mig och idag var jag helt död.
.
organiserade killar (ellerrr?) och prommisen till arenan. ganska nice att gå på en stor jävla väg helt random.
.
.
pausunderhållning.
.
bild från hammarby foto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0