tankar of today.

-när jag var liten trodde jag det var normalt att jag hade närmare 20 kusiner. idag tycker jag inte det är lika normalt.
de flesta jag känner har sisådär 9-10 stycken. så var det inte när jag var liten.
då hade minsann alla en miljon kusiner.
-att hammarby ligger under kvalstrecket stör mig inte sådär jättemycket just nu.
det är att spelarna och tränaren inte gör ett jävla skit för att ta sig därifrån.
snart står vi där på kvaldagen och, ja vaddå?, hade dom tänkt köra sitt jävla spel som vanligt?
man kan fan tro att norrettan är nya allsvenskan, eller?
-alltid när det blir höst slutar musikvärlden att släppa musikbomber, all musik jag har på min playlist är utspelade.
jag kan nästan spy på låtarna just nu. på sommaren när man har annat för sig än att lyssna på musik, ja då ska alla släppa nytt.
-aik förlora mot djurgården. just nu ser det ut som om äcklelskansen hänger kvar i allsvenskan. säger väl allt. fyfan.
-jag verkar väldigt arg just nu. det är jag inte. bara lite irriterad. faktiskt.
-blir livet verkligen sämre på hösten? visst att de mesta roliga upphör, men tycker att jag har en jävla massa att se fram emot!
.
det får väl avsluta, bäst att sluta på topp. hihi.
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0