jag bor fyra trappor upp och du är välkommen in.

eftersom att jag är lite lat, ch inte tog några bilder igår, typ, fick jag sno nåra snygga från KLARA, hehehe.
det är bra att ha vänner som bloggar ibland!
.
så igår var vi alltså först och kollade på filminspelningen, det var typ....astråkigt.
sen åkte vi ner och bowlade, jag tror jag förlora. med hur mycket håller jag dock för mig själv.
.
idag har jag kört fram och tillbaka till etuna, fyfan vad kul det var! hittade även lite fint där,
dock inte lika mycket som jag hoppats menmen.
.
ikväll är det klass-&-allt-annat-folk/fest som står på schemat, tror det kommer bli skapligt nice!
och imorgon ska jag ut till mina småkusiner, jag kommer vara pigg eller? sovit lite för lite hela tiden tycker jag.
sånt som händer, vettni.
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0