godnatt folket, eller?

Är du kär? nejdå.
Är du en sportfåne? alltså.. jag är en sucker för fotboll, kan man säga. 
Är du likgiltig? eh, vetifan?
Är du röksugen? nejförfan.
Är du rik? haha visst..........
Är du fattig? jag är student förfan.
Är du trött? ehe ah.
Är du shoppingsugen? åhja!
Är du töntig? hihi som fan!
Är du ressugen? nja, lite. orkar inte riktigt. 
Är du skolsugen? nej, aldrig på linden!
Är du irriterad? lite kanskeee.
Är du festivalsugen? nope.
Är du alkoholsugen? nä.
Är du saknad av nån? vet man aldrig!
Smeknamn? blueyee kallar mig sofieo, annars inget. 
Bästa åldern? arton just nu!
Bästa tidningen? aftonbladet haha.
Hur sminkar du dig? mascara, och ibland puder.
Höstens accessoar? weeeeell, det finns inget bra med hösten.
När stal du senast något? never done that.
Hur många timmar sov du inatt? för få.
Vilken film såg du senast? star wars-the empire strikes back 
Vilken internetsida besökte du senast? denna?
Vad sa du senast till vem? godnatt till my brothaaa.
Vem fick du senast sms från och vad stod det? blueyee; ska fan sova xd godnatt xd vi har nånting för xd-gubbar alltså.
Vad gjorde du i förrgår? sthlm, söderstadion och kollade på bajen-bp! det var nice. 
Vad har du gjort idag? det har gått nåra minuter.... 
Vad ska du göra idag? gå i skolan, öviningsköra!
Hur många msn-kontakter har du? vetifan. vem fan använder msn?
Vilket land besökte du senast? greklandet. saknart!
Hur många snälla känner du? en del, hihi. 
Vad såg du senast på tv? fotbollsmåndag! (tönt var det, eller?)
Vad är det för märke på din dvd-spelare? inte en aning.
Senaste köp? torrschampoo, saltvattenspray.
Vad har du dåligt samvete för? att jag skulle sova efter sporten..... var ett tag sen.
Vad har du för skor? mestadels klackskor, nåra tygskor.
Vad har du på dig nu? tröja, underkläder.
Vilken musik har du lyssnat på idag? min playlist.
Är du vegitarian? nä fysatan.
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? nope.
Vad heter dina kusiner? jag har typ 19 kusiner, vem fan förväntar sig att jag ska skriva ner alla?
Är du feminist? haha, nä?
Vad drack du senast? vatten, I think.
Gillar du att laga mat? när jag får göra det frivilligt.
När sjöng du senast? typ tre seknder sen.
Håller du det städat? hahahahahaha.
Vad gör dig lycklig? vänner, familj, sommar, musik, bra saker och allt sånt. hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0