en plats i solen.

.
det är fint väder.
slutade innan tolv idag, det var efterrätt i skolan. så vi åt där. fatta vad fint den satt!
sen drog vi ner på stan för att jobba med beta-projektet. det är ganska soft ändå.
beställt klipptid har jag också, jag ska klippa mig samtidigt som emma. vi kommer gråta. eh.
nu på eftermiddagen har jag varit ute med min hund, pluggat matte och lite så.
ska bara skriva en liten artikel på engelska och sen börja tagga långhelg!!!!!!
typ tre dagar tills vi drar till stockholm och södeeeeer också fan, hihi. bästa delen av sthlm!
/s
.
senast jag var där. vågar man hoppas på en lika bra match som när de spela mot assyriska då, eller?

Kommentarer
Postat av: frida

mycket fina bilder!

2011-09-15 @ 20:16:39
URL: http://fridawiman.devote.se
Postat av: kaffehörnan Tävling värde 3000 kr

Tingeling hitta dig på bloggriket, har me reggat mig men vet ej vad de går ut på

2011-09-17 @ 00:06:02
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0