EMMA BJÖRSSON

jaha, under hot ska jag nu skriva om emmapemma. hon är ganska snäll, men har ett jävla temprament.
(jag menar, hon lackar just nu.)
hon beskriver sig själv som snygg, bäst och ett vinnande koncept. tyvärr för alla intresserade har hon redan en pojkvän. ja, ni ser ju själva hur rätt hon har om sig själv. (..................)
om ni stöter på emma blir säkert hennes bf sur, så gör inte det. dock om ni stöter på honom slår emma ner er.
hon påstår sig själv att vara stark. men det vet vi ju sanningen om.
nu kommer hon typ slå ner mig (läs jag slår ner henne) om jag inte slutar.
så vi avslutar med en riktigt snygg photo booth bild.
emma hälsar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi sofieee jälla cp........................men eeeeääe puss snygging

2011-09-12 @ 20:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0