dreamed of paradise, everytime she closed her eyes.

.
säröga. jag har en ny tröja på mig idag, älskar den!
ikväll, ganska snart, ska jag hem till emma! vi ska äta tacos och så tillsammans med blueyee.
och lite senare kommer även felix, martin och erik. ett ganska bra sätt att börja helgen på.
tar nog fan med mig kameran också, det var ett tag sen. hihi.
och imorgon ska jag till stockholm igen, denna gång ska jag dock till mina kusiner i huddinge.
min söta lilla femåring fyller år idag, fan så stor han är! haha ååh, saknar han och de andra två så jag spricker.
finare ungar hittar man fan inte.
menmen, måste kila!
/s

Kommentarer
Postat av: rebecca

älskar låten du har som rubrik!

2011-09-23 @ 18:32:11
URL: http://lallabecca.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv; åh det är bra med mig också tack! :D

ja alldeles för länge sedan!

2011-09-23 @ 18:46:32
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0