& som jag önskar att du var här nu.

jag har varit på jobbinformation idag inför sommaren.
det ser ut som om det är jag och boysen som får jobba tillsammans.
jag undrar hur folk klarar av jobbintervjuer, jag hade mitt jobb i handen,
men ändå var jag nervös som en liten babygris när jag gick mot mötet.
tur att jag hade Emma där som var minst lika nervös som jag, haha.
synd bara att hon & jag inte jobbar på samma ställe. 

wellwell, jag har egentligen massor av saker att göra, och ingenting att skriva.
morgondagen bjuder på en ovärd skoldag som inkluderar idrott och historia.
ska inte göra nånting på någon av lektionerna.
på kvällen ska jag kanske till min mormor som fyller år.
märks det att jag har absolut ingenting att skriva om?
jag menar, det är färre som bryr sig om det än antalet som kommenterar.
och det, mina vänner, det är lågt.
/s


Kommentarer
Postat av: rebecca

Ansgar och Evelyne <3

2011-05-20 @ 16:02:15
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0