onsdag.

fyfaaaaaaaaaan vilken lång dag! inte van att gå till skolan vid halv nio på onsdagar. men ibland måste man. nationella var ganska lätt faktiskt, vi fick två topics och jag valde att skriva om fotbolls VM. fick ihop 300 ord, så jag är nöjd! efter det har vi bara haft massa rast, och lama lektioner. vi jobbade vidare med tidningen på administrationen, och det är faktiskt kul. får skriva om roliga saker, det vill säga film och massa veckans händelser. sen hade vi historia, samhäll och svenska. dom lektionerna masar sig förbi och man lever för dom där tiominutersrasterna imellan. typ.
nu tänkte jag läsa lite histora och min bok. läser sprängaren av Liza Marklund, för den som undrar. den är superbra. lovar.
/s

lite av vad vi gjort idag. tyck synd om er själva för att ni inte får se dom finaste, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0