min värld ska aldrig röra din.

idag har jag;

stekt som tusan! hade sovmorgon till elva, och när jag kommer till skolan hade vi ett hål på två timmar. häligt..... vi satte oss iallfall utanför skolan och njöt av tjugotre grader och sol.

firat ett födelsebarn, drog till med kommentaren; "grattis, sjutton år fan! det är bara åtta månader kvar tills jag fyller arton. den du" den funkar alltid, folk blir lika sura varje gång, hihi. men grattis iallfall Davvelinaaa!
fult att bilden blev ur fokus ju. 

stekt som fan. gillar att jag ser brun ut på bilden fast det egentligen är olja i solen. men det säger jag inte till er.

kollat på min duktiga lillebror som spelat fotboll, tre-ett vann dom med. hihi, stolt syster här va!


sen har jag gjort tusen saker till. bland annat övningskört och hämtat mina kläder som kom från H&M idag.
jag förstår inte hur jag hunnit med allt. känner nu att jag har massor kvar att göra, så ska väl börja med att duscha. sen kanske jag sätter mig framför teven och kollar sverige-tyskland, hörde att det gick ganska bra där.
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0