lose yourself.

vill bara börja med att nej, jag hade inte tänkt peka finger. jag är inte så dum att jag tar fel finger.
min nagel har gått sönder och ni kan ju visa lite medkänsla. den var faktiskt fin.
jag har fullt upp............ okej, inte än. men jag har en del att göra. ska städa mitt rum (superviktigt, tydligen?)
sen ska jag plugga lite matte, iallafall börja. vill inte sitta på måndag kväll och panikplugga.
vid halv sex nånting ska jag bort till mamma, beställa tågbiljetter till Göteborg i sommar! ska dit med Malin, liseberg ni veeet.
jag ska vara hemma vid nio igen, ESC kval liksom.
även fast tillochmed jag skulle kunna göra en låt bättre än vad Saade/hans låtskrivare gjort så kommer jag sitta fast som en gris vid teven.
äh, nu drar jag på kent för att få tillbaka lite av my dignity. åh, turné snart eller?!????
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0