älskling, det är livet som leker. det leker med oss nu igen.

tänkte att ni ville veta vad vi egentligen gör på dessa sena fotolektioner vi har. (okej, jag vet att ni vill. kom igen nu) så tänkte visa i bild, & film. woho. att det är sent på dagen och vi är lite trötta, det märks.
annars har vi idag åstadkommit;
-fotbollsmatch, lagets enda målskytt var jag! (!!!!!!)
-dragit mitt knä lite mer ur led. dock är det inte så farligt.
-börjat ett samhälle på en öde ö.
-ätit pastasallad.
-fått regn på oss i caféterian.
-lite lätt krossat min häl. det gjorde ont.
vi kan ju ganska lätt bra slutsatsen att dagen har nog gått ut på att göra mig illa. okej, allt var faktiskt mer eller mindre mitt fel. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0