-

"B: Jag heter Britta Persson. Jag har det töntigaste namnet i hela Sverige. Som att en gammal tant skulle komma upp på scenen. Men jag heter ju det. Då får jag fan heta det också.
S: Men vet du vad som är ÄNNU töntigare? Att kliva upp på scenen och säga 'Hej, vi heter Kent'"

skönaste intervjuen (?) jag läst på länge. det är Sami från kent som intervjuvar Britta Persson. läs den HÄR.
Jag heter Britta Persson. Jag har det töntigaste
namnet i hela Sverige. Som att en gammal tant skulle komma upp på scenen. Men jag heter ju det. Då får jag fan heta
det också.
S: Men vet du vad som är ÄNNU töntigare? Att kliva upp
på scenen och säga ”Hej, vi heter Kent”

Kommentarer
Postat av: rebecca

¨sv; jag vet inte så mycket och jag vill bara veta mer om utställningen!!! vill se den!!!

2011-05-05 @ 17:08:14
URL: http://lallabecca.blogg.se/
Postat av: Beskyddaren

Hahaha!

2011-05-05 @ 17:27:54
URL: http://kentarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0