Sp1a.

har längst hår? - helin eller yosra skulle jag tro.
har finast ögon? - ögon är ganska äckligt när man tänker efter....
är längst? - jacob? eller jörgen.
är kortast? - mikalea.
har störst fötter? - antagligen den som är längst kanske.
är rikast? - hur ska jag kunna veta?
är bäst? - jag. annars är det väl dom jag umgås med. (alltså blueyee, mikaela, david, andreas, bara nästan henrik)
är roligast? - olika från dag till dag.
bor närmast dig? - ingen aning? 
är blondast ? - min lärare nisse. fyhevlete.
är smartast? - inte blueyee iallafall.
är tsm inom klassen? - inga längre. 
har coolast mamma? -
har coolast pappa? - haha, mikaelas.
är latast? - henrik.
är äldst? - blueyee.........(.........................)
har mest vinnarskalle? - jag känner inte min klass så bra alltså.
är mest datanörd? - jörgen eller steven. 
är mest mobilnörd? - blueyeeeee.
passar några i din klass ihopp med varandra? - haha ja, ganska många faktiskt.

nu är jag off för att hänga lite med ovanstående människor. eller, nått sånt.

haha, är dom inte söta och duktiga?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

wiho jag och min pappa äger!

2011-03-29 @ 19:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0