Och du lärde mig att fullständigt försvinna, in i dina tankar, i ditt huvud står jag fri.

allt har idag gått mer eller mindre åt helvete för mig, på nått sätt.
höllt på att missa bussen till skolan, och när jag gick hem regna det.
matteprovet gick inte som väntat, om det är bra eller dåligt får vi väl se.
en bra sak idag; godkänt på spanskaprovet som gick mer åt helvete än vanligt!
47 hela poäng fick jag ihop. av 72. bra gjort av mig.
det var mer än henrik och david. åhåå, det kändes bra.
sen har vi också haft nån form av kortkrig. helt okej kan man ju tycka.
om inte allt lyckas hamna på facebook.

aja, om en timme kommer blueyee hit, sen ska vi mot tallåsmusikal med mikaela.
funderar på att ta med kameran, kan vara kul med bilder i bloggen för en gångs skull.
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0