nu när det blåser på månen.

det var otroligt skönt att cykla hem 18.00 från skolan (hur fan kan det vara skönt, på nått sätt?) och det är ljust ute, snön är för det mesta borta och det faktiskt går att cykla.
annars då, det var varit en bra dag. riktigt skön. även fast jag tog mig igenom fyra timmar med dunkande huvudvärk. (det första jag gör när jag kommer hem är att sätta mig vid datan, what?) men det gick! nu har jag en sisodär tusen saker att göra tills imorgon, så ska väl börja med. drar kent på hög volym så går det mesta.
/s

I fredags. mobilkvalle ♥

Kommentarer
Postat av: järnspöken

så vacker header, den blir man glad av <3

sv; tjenare ja, det skulle vara ett minne för livet (det är bara minnen för livet) skulle inte velat tvätta av det Jocke skrivit på min handled då <3 eller tatuera in alla deras autografer vore azum också :D



sv2; Ja, när man hör historien då kan man inte annat än att ÄLSKA låten, för då hör man all smärta Jocke känner. Alltså, att hans morfar köpte en visselpipa, det är så jäkla vackert och kärleksfullt. <3

2011-03-14 @ 19:20:02
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0